תקנון האתר
מבוא
- אתר הדקלאים ("האתר") הינו אתר אינטרנט של הדקלאים המשמש בתור אתר מכירות לרכישות און ליין שבמסגרתו תוכלו לבצע הזמנות של תמרים, מוצרי תמרים, פירות יבשים, ומוצרי מזון אחרים ("המוצר") מאת הדקלאים אגודה שיתופית חקלאית מרכזית בע"מ, מספר אגודה 570028001 ("הדקלאים").
- האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה. השימוש ו/או הרכישה באתר מותרים רק למשתמשים בגירים אשר גילם 18 שנים ומעלה. • השימוש באתר והרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה. • עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין הדקלאים. אנא הקפד לקרוא היטב את תנאי השימוש בטרם השימוש באתר ו/או ביצוע רכישה.
הרכישה
- האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
- ניתן לרכוש את המוצר כל עוד הוא מוצג באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
- הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע"י חברת האשראי.
- מחיר המוצר באתר כולל את המע"מ
- אופן אריזת המוצרים ייעשה לפי שיקול דעתה של הדקלאים, וללקוח לא תהיה כל טענה כנגד הדקלאים בשל כך.
- הדקלאים שומרת לעצמה את הזכות לעדכן ולהפסיק את שיווק ומכירת מי מן המוצרים בכל עת, להוסיף מוצרים נוספים וכן לשלול זכות רכישה באתר על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בכל הודעה מוקדמת.
- ביצוע הזמנות –
- מחלקת הזמנות פועלת בימים א'-ה' בלבד למעט חגים, ערבי חג ומועדי ישראל, בין השעות בימים א-ה' בין השעות : 08:30 – 14:00
- הדקלאים לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או מקורם במזמין, לרבות אך לא רק, קשיים הנובעים ממידע חסר בפרטי יצירת קשר כגון: טלפון, כתובת המזמין . עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבויות הדקלאים לאספקת המוצר, ולא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את המזמין מחובתו לשלם בעבור הזמנתו.
החזרות וביטולים
מדיניות ביטול עסקאות והחזרת המוצרים של אתר זה הינה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 או כל כל דין אחר.
- ביטול מחמת עקב פגם באיכות המוצר או עקב אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו ללקוח בעת ביצוע ההזמנה או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך בחוזה שבין הצדדים או בשל כל הפרה אחרת של החוזה בידי הדקלאים:
הלקוח רשאי לפנות למוקד שירות הלקוחות שפרטי הקשר אליו להלן תוך 14 יום ממועד מסירת המוצר. הדקלאים תבדוק את התלונה ובמידה והתלונה תימצא מוצדקת, תשלח ללקוח הודעה בדואר אלקטרוני ותזכה את הלקוח עד לגובה הסכום ששולם בעבור אותו המוצר לרבות סכום המשלוח במקרים המתאימים (ככל שסופקו עוד מוצרים באותה הזמנה, ההחזר יוגבל רק למחיר המוצר שבוטל). הדקלאים רשאית לדרוש מהלקוח להוכיח שהמוצר שקיבל אכן אינו תקין ו/או מאיכות ירודה, לרבות, אך לא רק, באמצעות משלוח תמונה של המוצר נשוא התלונה.
בגין ביטול מוצדק כאמור, לא יגבו דמי ביטול.
במקרה של ביטול מוצדק כאמור:
(1) תחזיר הדקלאים בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה שכבר שולם על ידי הצרכן או תבטל את חיובו של הצרכן בשל המוצר ותמסור לו בדואר אלקטרוני עותק מהודעת ביטול החיוב;
(2) ביצוע החזר כאמור מותנה בכך, בהעדר הודעה אחרת בכתב מאת הדקלאים, שאם קיבל הלקוח את המוצר, יעמידו לרשות הדקלאים במקום שבו נמסר לו הנכס ויודיע על כך לדקלאים, וכל זאת בתוך 3 ימים ממועד מתן הודעת הביטול מאת הלקוח. ככל שמדובר במוצר שסופק לביתו של הלקוח, מחויב הלקוח לתאם האיסוף עם השליח מטעם הדקלאים בהתאמה לכללי תיאום המשלוח הנקובים בהסכם זה. למען הסר ספק מובהר כי לקוח שקיבל את המוצר בתחנת שרות של בוקסאיט- יחזירו לאחר תאום עם הדקלאים לנקודת השרות ממנה אסף, לקוח שקיבל את המוצר באמצעות שליח עד הבית יחזיר את המשלוח באמצעות שליח שיתואם ישירות ע"י הדקלאים מול הלקוח.
מוצר יוחזר כאשר הוא באריזתו המקורית שאינה פתוחה, למעט ככל שהתלונה מתייחסת לפגם במוצר שאינו ניתן להבחנה בטרם פתיחתו, ובצירוף החשבונית המקורית/ העתק שלה.
על אף האמור לעיל ומבלי לגרוע מהוראותיו, הדקלאים שומרת על זכותה לבחון את המוצרים שהוחזרו, לרבות באמצעות דגימתם, שקילתם, ובדיקת השימוש שנעשה במוצרים.
- ביטול מסיבה אחרת:
הלקוח רשאי לפנות למוקד שירות הלקוחות שפרטי הקשר אליו להלן:
טלפון: 04-6888873 דוא"ל – Hadiklaim@hadiklaim.co.il
בימים א-ה' בין השעות : 08:30 – 14:00תוך 14 יום ממועד מסירת המוצר. הדקלאים תבדוק את הפניה ובמידה ומאושרת, תשלח ללקוח הודעה בדואר אלקטרוני ותזכה את הלקוח עד לגובה הסכום ששולם בעבור אותו המוצר לרבות סכום המשלוח במקרים המתאימים (ככל שסופקו עוד מוצרים באותה הזמנה, ההחזר יוגבל רק למחיר המוצר שבוטל), בניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר (במקרה שמדובר בביטול כלל ההזמנה, שיעור זה יכלול גם את דמי המשלוח, במידה והחל כבר ביצוע המשלוח) או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
ביצוע זיכוי וביטול כאמור מותנה בהחזרת המוצר בתוך 3 ימים ממועד הביטול, כאשר הוא במצב תקין ובאריזתו המקורית שאינה פתוחה, ובצירוף החשבונית המקורית/העתק שלה.
זכות הביטול כאמור אינה חלה לגבי טובין פסידים שאינם ניתנים להחזרה ו/או ביטול על פי הדין.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. הדקלאים לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר. סייגים המנויים בתקנון זה לעניין העדר זכות להחזרות וביטולים אינם חלים במקרים שנקבעו לפי חוק. הדקלאים רשאית במקרים אשר לפי שיקול דעתה הבלעדי, הם יוצאי דופן או כרוכים בשימוש לרעה באתר, לבטל או לא לאשר הזמנות שבוצעו באתר. במקרה של ביטול הזמנה ע"י הדקלאים לא יבוצע חיוב, ובמידה וכבר בוצע חיוב, יבוצע זיכוי וכספו של הלקוח יוחזר. למען הסדר הטוב מובהר כי אין בכל האמור בתקנון זה כדי לגרוע מחופש החוזים של הדקלאים, לרבות זכותה שלא להתקשר בעסקה.אספקה והובלת המוצר
- הדקלאים תדאג לאספקת המוצר ללקוח בהתאם לבחירתו לנקודת שרות בהתאם למפת החלוקה של חברת BOXIT או לשרות שליחים לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 7- 5 ימי עסקים.
- הלקוח יקבל הודעת סמס לאיסוף החבילה- מרגע קבלת ההודעה לאיסוף החבילה עד 7- 5 ימי עסקים בנקודת שרות מסוג חנות. או לתיאום שרות שליחים במשך 3 ימי עסקים מרגע קבלת ההודעה.
הדקלאים לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה, לרבות עיכובים ושיבושים אצל ספקי שירותי המשלוחים ו/או השליחים, מלחמה או מבצע צבאי, מצב בטחוני רגיש באזור המשלוח, מזג אוויר קיצוני, מפגעי טבע (רעידת אדמה, שיטפון וכו’) ומפגעים אחרים (כגון: שריפה, חסימות כבישים וכו’), עיכובים הנובעים משביתות ועיצומים וכן עיכובים בתקופות של עודף ביקוש להזמנות ו/או שירותי משלוח/שליחים לרבות, אך לא רק, בחגי ומועדי ישראל. יובהר כי לא יהיה בעיכוב כאמור כדי לפטור את הלקוח מחובתו לשלם עבור ההזמנה.
- משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע"י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר ממשרדי הדקלאים. מחיר המוצר אינו כולל את עלות המשלוח, אלא אם צוין אחרת במפורש באתר לעניין מוצר מסוים או מבצע מסוים.
- בכל שאלה או בירור לגבי המוצר או המשלוח , ניתן לפנות אל נציגי השירות של הדקלאים בטלפון 04-6888873 או בדוא"ל: Hadiklaim@hadiklaim.co.il
- מבוא
- הגדרות
- סוגי מידע הנאסף
- מידע שמוסר המשתמש במישרין – שם, כתובת, טלפון, דוא״ל, פרטי תשלום (שאינם נשמרים אצלנו אלא אצל ספק סליקה מאושר), כתובת למשלוח ועוד.
- וכן פרטי כרטיס אשראי לצורך רכישה בלבד אשר אינם נשמרים על ידי הדקלאים.
- מידע הנאסף אוטומטית – נתוני שימוש באתר, כתובת IP, מאפייני דפדפן ומכשיר, קבצי Cookies וטכנולוגיות דומות.
- מידע רגיש במיוחד – ייאסף רק ככל שהוא נדרש למטרות מוגדרות, ובכפוף להסכמה מפורשת או בסיס חוקי מתאים.
- מטרות עיבוד המידע
- עיבוד והשלמת הזמנות, הפקת חשבוניות והספקת מוצרים.
- ניהול חשבון משתמש ומתן שירות לקוחות.
- שליחת עדכונים על סטטוס הזמנות, תשלומים ותמיכה טכנית.
- שיפור חוויית המשתמש, ניתוח סטטיסטי, התאמה אישית של שירותים ותוכן.
- צרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיים, לרבות עיבוד המידע לצורכי שיווק, פרסום ודיוור ישיר – בכפוף להסכמה מפורשת מראש של המשתמש ולזכותו להסיר עצמו מרשימת התפוצה בכל עת באמצעות לחיצה על קישור "הסר" בתחתית כל הודעה או באמצעות פנייה בכתב לדקלאים. המשתמש מצהיר כי ידוע לו שבהרשמתו לאתר הוא מסכים לקבל הודעות מהדקלאים לרבות הודעות אשר עשויות לכלול דיוורים שהינם “דבר פרסומת” כהגדרתו בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשס”ח-2008.
- קיום חובות רגולטוריות, ניהול סיכונים, מניעת הונאות ואבטחת מידע.
- עמידה בהוראות כל דין, לרבות דרישות רשויות מוסמכות.
- ידוע למשתמש כי לא חלה עליו חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו הינה מרצונו ובהסכמתו. בהתאם להסכמת המשתמש כדין, הדקלאים תהא רשאית לפנות אליו מעת לעת בדיוור ישיר לצורך קבלת הצעות לשירותים שונים והטבות של הדקלאים אשר ניתנים במסגרת שימושו של המשתמש בשירותי הדקלאים באמצעות דואר אלקטרוני, מסרונים (SMS), פקסימיליה, ברשתות החברתיות, מערכת חיוג אוטומטית ו/או בטלפון, וזאת כל עוד לא נתקבלה הודעה אחרת מהמשתמש בכל עת
- בסיסים חוקיים לעיבוד
- ביצוע חוזה בין הדקלאים לבין נושא המידע (למשל, רכישת מוצר).
- עמידה בחובה חוקית החלה על הדקלאים.
- אינטרס לגיטימי של הדקלאים, ובלבד שאינטרס זה אינו גובר על זכויות הפרט.
- הסכמה מפורשת של נושא המידע, מקום שנדרשת.
- מסירת מידע לצדדים שלישיים
- ספקי ,IT שירותי ענן, סליקת תשלומים, לוגיסטיקה והפצה – לצורך אספקת השירות.
- ספקי שירותי דיוור ויישומים שיווקיים, בכפוף להסכמה.
- יועצים מקצועיים, נותני שירות משפטי, ביטוחי או פיננסי – להגנה על זכויות משפטיות.
- רשויות אכיפה או רגולטוריות, מכוח צו שיפוטי או חובה חוקית.
- רוכשים פוטנציאליים במסגרת עסקה תאגידית, בכפוף להבטחת סודיות.
- העברת מידע אל מחוץ לישראל
- Cookies וטכנולוגיות דומות
- תפעול האתר ואבטחתו.
- התאמה אישית של תוכן ופרסום.
- הפקה וניתוח של נתונים סטטיסטיים. המשתמש רשאי לחסום או למחוק Cookies דרך הגדרות הדפדפן; חסימה כאמור עלולה לפגוע בחוויית השימוש באתר.
- זכויות נושאי המידע
- זכות לעיין במידע הנשמר עליו במאגר.
- זכות לתקן מידע שאינו מדויק, שלם, ברור או מעודכן.
- זכות למחוק מידע במקרים מסוימים (בכפוף לחובות שמירת מידע).
- זכות להתנגד לשימוש במידע למטרות שיווק ישיר בכל עת. בקשות להפעלת זכויות יש להפנות בכתב לדוא"ל: Hadiklaim@hadiklaim.co.il או לכתובת: הדקלאים אגודה שיתופית חקלאית מרכזית בע"מ
- אבטחת מידע
- קטינים
- תקופות שמירת מידע
- לצרכי הנהלת חשבונות 7 שנים או כל תקופה אחרת המחויבת בדין.
- לפרטי הזמנות ותכתובת שירות 5 שנים ממועד סיום ההתקשרות.
- נתוני Cookies בהתאם להגדרת תוקף ה־Cookie או עד למחיקת המשתמש.
- שינוי במדיניות
- יצירת קשר
קניין רוחני
הקניין הרוחני באתר הדקלאים , בכלל זה הפטנטים ו/או זכויות היוצרים ו/או סימני המסחר ו/או עיצוב האריזות ו/או תמחור המוצרים ומחירון המוצרים וכיו"ב שייכים בלעדית לדקלאים.
זכויות הקניין הרוחני של הדקלאים כאמור לעיל, יחולו גם על עיצובו הגרפי של האתר, תוכנו, תקנון זה, התוכנות, בסיסי הנתונים וכל חומר אחר המצוי באתר.
- כל זכויות הקניין הרוחני באתר זה הינן רכושה הבלעדי של הדקלאים
- אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם הדקלאים.
דין וסמכות שיפוט
- לבית המשפט המוסמך בתל אביב תהא סמכות שיפוט בלעדית בכל מחלוקת ו/או סכסוך ו/או פעולה בנוגע לתנאי שימוש אלה והשימוש באתר. הדין הקובע יהא הדין הישראלי בלבד.